(Selçuk - Meryemana)

ESİRGEYEN VE BAĞIŞLAYAN
ALLAH’IN ADIYLA


Yüce Rabbime şükrediyoruz;
Böyle bir varlığın sofrasına oturttuğu için.

Her derdin devasıdır dediler
Güzel sözü gönüllerimize sundular
Her derdin devası
Erenlerin sofrasıdır şifası
Gönüllerimiz açık
Niyazlarımız geçit versin
Her niyaz yerini bulsun, denildi
Günün en güzelinde
Niyazlar edildi
Düne baktık durmadı
Güne baktık sormadı
Gelende yüzleriniz gülsün
Dertleriniz silinsin

MEVLANA dedi ki:
Hep bir olduk buluştuk
Her gün için söyleştik
İnsan günleri sayar
İnsan olumsuzdan kendini soyar
Der ki;
Rabbim birdir
Birliğinde kalalım
Her adında
Hep güzeli görelim

YUNUS'um der ki:
MERYEM ANA dedik
Sofrasına geldik
Onun sofrasında
Birliği bulduk
Birlikten ayrılmayalım
Toz gibi savrulmayalım

Anam babam dediysem
Sofralarında aşımı yediysem
Adımı erenlerinden aldıysam
Rabbime şükürdeyim
Sevdiklerime sevenlerime teşekkürdeyim



RESULLER'in makamında
MERYEM'in mekanında
Huzura erdik
Kendi gerçeğimizi gördük

MERYEM ile FATIMA
Salına salına geldiler
Yüzlerimize bakıp güldüler
Dediler ki:
İnsanlık,
Sizler gibi olabilmeli
Sizler gibi gülebilmeli
Dertlilere deva olunuz
Hastalara şifa dileyesiniz
Borçlulara kurtuluşuna niyaz ediniz
Dünya insanın kaderidir
İnsanların zorluklarıdır
Her olay gelir geçer
İnsan, insanlık fistanı giymişse
Geleceğini seçer
Gününüzü değil
Geleceğinizi seçici olun ki
Nerde beklendiğinizi bilesiniz, dediler
MERYEM ile FATIMA
Herbirinizi selamladılar
Resullerin selamlarını
Sizlere ilettiler
O selam ki;
Rabbimin adıdır
İnsanlığın andıdır

Cümlenize selam olsun


Yüce Rabbimin rahmeti
Cümlemizin üzerine olsun

Sana inandık
Sana güvendik
Sana sığındık yüce Rabbim
Sen cümlemizin dualarını kabul et
Amin

05ekim2012

http://www.dedesh.com/SOHBETLER

29kasım2012